Welkom bij Stichting Make Memories

Bij Stichting Make Memories organiseren we unieke en onvergetelijke ervaringen voor mensen die erg ziek zijn. Wij willen zieke personen en hun naasten een moment geven om even te ontsnappen aan de dagelijkse zorgen en samen een prachtige herinnering te maken.

Voor wie?

Ieder persoon met een ernstige ziekte of die zich in een tragische situatie bevindt, komt in aanmerking voor een onvergetelijke ervaring met Stichting Make Memories. Wij zijn een regionale stichting en alleen actief in het midden van het land.

Iemand aanmelden voor zo’n ervaring kan via deze link. De dag wordt volledig gefinancierd én van a tot z geregeld door Stichting Make Memories. Wij reageren uiteraard op iedere aanmelding, ongeacht of we deze tot uitvoering kunnen brengen.

Hoe gaan wij te werk?

Bij Stichting Make Memories draait alles om de wensen van de zieke persoon. Nadat je iemand bij ons bent aangemeld, nemen wij contact met jou op om te overleggen wat het beste bij de desbetreffende zieke en zijn naasten. Dat kan een dagje dierentuin met de hele familie zijn. Samen met de beste vrienden een spectaculaire helicoptervlucht beleven. Of met het gezin in een ballon varen. Niets is ons bij Stichting Make Memories te gek! Wij creëren graag samen herinneringen om nooit te vergeten.

Samen genieten

Het is belangrijk voor ons dat jullie als gezin / naasten echt samen kunnen genieten van deze bijzondere dag. Ons team is daarom alleen bij de start van de dag aanwezig om alles in goede banen te leiden. Daarna hebben jullie alle privacy om optimaal van elkaar te genieten en samen mooie momenten te beleven.

Aanmelden

Ken jij iemand die erg ziek is en wel een bijzondere dag kan gebruiken? Meld deze persoon dan aan bij Stichting Make Memories. Samen kunnen we zorgen voor een dag vol vreugde en herinneringen die een leven lang meegaan.

Wij kijken ernaar uit om zo veel mogelijk mensen een welverdiende, onvergetelijke dag te bezorgen!

Neem vandaag nog contact met ons op en laat ons weten voor wie wij een droomdag kunnen realiseren.