Sponsor worden van Stichting Make Memories

Bedrijven

Wij zijn altijd opzoek naar bedrijven die ons willen helpen! Dit kan bijvoorbeeld door een donatie te doen, artikelen te schenken of te kiezen uit een van de onderstaande pakketten:

BESTE VRIEND VAN DE STICHTING

Om een echte vriend van de stichting te worden vragen wij een bedrag van minimaal € 1000,-
Als hoofdsponsor doen wij het volgende terug;

• Vermelding logo groot op website
  • Vermeldingen bij ieder (belevenis) bericht op Facebook en Instagram
  • U ontvangt een echte memories knuffel!
  • Wij sturen een factuur zodat alles netjes geregistreerd staat

Dit geldt voor minimaal 1 jaar na donatie of inzet

GOEDE VRIEND VAN DE STICHTING

Om goede vriend van de stichting te worden vragen wij een bedrag van € 250,-
Met dit bedrag kunnen wij heel veel mensen blij maken en doen wij het volgende voor u terug;

• Vermelding op onze website
  • U ontvangt een echte memories knuffel!
  • Wij sturen een factuur zodat alles netjes geregistreerd staat

MAATJE VAN DE STICHTING

Wij zijn echt blij met alles wat u wilt doen. Dus u mag ook eenmalig een bedrag naar keuze doneren, maar uiteraard ook producten of iets waar we weer mensen mee blij kunnen maken! Of wil je meedenken? kun je iets aanbieden we komen graag in contact. In ruil hiervoor vermelden wij u op onze facebook pagina!

Stichting Make Memories is 100% non-profit, al het geld wordt ingezet voor pakketten en/of een belevenis.