Vrijwilliger worden

Zwerfhonden vangen, gewonde vogels verzorgen of zwanen uit een net helpen waarin zij verstrikt zijn geraakt. Het zijn voorbeelden van activiteiten die onze vrijwilligers op de dierenambulance in Barneveld uitvoeren om het welzijn van onze dieren te verbeteren. Wij zijn trots op onze vrijwilligers, maar zouden maar al te graag enthousiaste mensen willen toevoegen aan ons team.

Wij houden ervan om de dieren in onze gemeente te kunnen helpen. Onze dierenambulances zijn hiervoor van groot belang. Hiermee vervoeren we enorm veel verschillende dieren: honden, katten, maar ook kleine in het wild levende dieren zoals egels en vogels.

Zet jij je graag in voor het welzijn van de dieren in onze gemeente? Word dan vrijwilliger bij de Dierenambulance.

MOMENTEEL ZIJN WIJ OPZOEK NAAR EEN VRIJWILLIGER DIE BESCHIKBAAR IS OP:

VRIJDAG DE HELE DAG